مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 08:052022-12-03اقتصادي

حفظ رتبه دوم ملایر در تولید ماهیان زینتی، در گرو تخصیص اعتبار


این شهرستان دارای رتبه سوم در تولید ماهیان سردآبی و گرم آبی و رتبه دوم در تولید ماهیان زینتی است و در اجرای فعالیت های پرورش ماهی در کانال قنوات، - ایسنا/همدان مدیر جهادکشاورزی ملایر گفت: این شهرستان دارای رتبه سوم در تولید ماهیان سردآبی و گرم آبی و رتبه دوم در تولید ماهیان زینتی است و در اجرای فعالیت های پرورش ماهی در کانال قنوات، احداث مزرعه کروکودیل، احداث مرکز حد واسط تولید بچه ماهی قزل آلا و دریافت پروانه تأسیس نخستین مزرعه خاویاری جزء نخستین ها در سطح استان به شمار می رود.

یوسف کاکاوند در گفت وگو با ایسنا، افزود: از طرف دیگر ملایر دارای تعدادی زیادی قنوات، چشمه و چاه با دبی و شرایط فیزیکی- شیمیایی مناسب به منظور آبزی پروری بوده و به علت موقعیت شهرستان و نزدیکی به بازار مصرفی چون استان مرکزی، امکان عرضه ماهی نیز فراهم است.

وی اضافه کرد: متأسفانه در سال 1400 با پیگیری به عمل آمده صرفاً مبلغ 200 میلیون ریال اعتبار به صورت اوراق تخصیص یافت و در سال جاری میزان اعتبار عمرانی طرح توسعه آبزی پروری شهرستان، صفر بوده است.

کاکاوند ادامه داد: به منظور رشد و توسعه شیلات در شهرستان و ترویج فرهنگ تولید و مصرف آبزیان، با اجرای دوره های آموزشی آبزی پروری، طبخ آبزیان، کمک در خرید و توزیع بچه ماهی، خوراک و تجهیزات مابین استخرداران و مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ رتبه دوم ملایر در تولید ماهیان زینتی، در گرو تخصیص اعتبار

حفظ رتبه دوم ملایر در تولید ماهیان زینتی، در گرو تخصیص اعتبار