مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 01:152022-12-02اجتماعي

توقیف 204 فروند شناور صیادی متخلف در صیدگاه های خوزستان


مدیر کل شیلات خوزستان از توقیف 204 فروند شناور صیادی متخلف در صیدگاه های استان طی 8 ماهه امسال خبرداد.

- فتح الله ابوعلی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به ضرورت برگزاری دوره های آموزشی – ترویجی ویژه بهره برداران شیلاتی اظهار کرد: 7 هزار نفر ساعت دوره آموزشی در مراکز آموزشی صیادی به منظور ارتقاء سطح دانش جامعه صیادی، افزایش ایمنی دریانوردی، کاهش حوادث دریایی و آشنایی با آموزش های لازم برای استفاده از فناوری و تجهیزات به روز و ترویج روش های استاندارد صید و حفاظت از زیستگاه های آبزیان پیش بینی شده است.

وی افزود: این دوره ها با تدریس کارشناسان صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان در شهرهای هندیجان، اروندکنار، ماهشهر و آبادان در حال برگزاری است.

ابوعلی ایجاد فرصت های شغلی در زیربخش شیلات استان را یکی از مسائل مهم و در حال پیگیری این اداره کل دانست و بیان کرد: تعهدات اشتغال اداره کل شیلات خوزستان در سال 1401، 650 نفر تعیین شده که از ابتدای امسال تاکنون، برای 643 نفر در بخش های مختلف فرصت شغلی ایجاد شده که معادل تحقق حدود 99 درصدی تعهد شیلات استان است.

وی اظهار کرد: بیش از 400 نفر جهت دریافت بیش از 280 میلیارد تومان تسهیلات از محل های مختلف به بانک های عامل معرفی و 284 نفر موفق به جذب 68 میلیارد تومان شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 204 فروند شناور صیادی متخلف در صیدگاه های خوزستان

توقیف 204 فروند شناور صیادی متخلف در صیدگاه های خوزستان