مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 18:402022-12-02سياسي

اقتصاد کشور قدرتمند است ولی وضع مردم مناسب نیست


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد کشور ایران، قدرتمند است، اما معیشت مردم به دلایل گوناگون وضعیت مناسبی ندارد و ما با سرعت در حال فائق آمدن بر مشکلات هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، حمیدرضا حاجی بابایی شامگاه پنجشنبه در نشست مشترک مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان همدان با مجمع پیشگامان انقلاب اسلامی که در دفتر امام جمعه همدان برگزار شد با اشاره به اینکه دشمن به این نتیجه رسیده که تنها راه شکست انقلاب، تضعیف نیروهای داخلی است، گفت: اگر دشمن بر این تصور بود که وضع ما رو به سراشیبی است، نقشه هایش را عملیاتی نمی کرد.

وی تصریح کرد: اقتصاد کشور ایران، قدرتمند است ولی معیشت مردم به دلایل گوناگون وضعیت مناسبی ندارد و ما با سرعت در حال فائق آمدن بر مشکلات هستیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برهمین اساس با انجام فعالیت های اقتصادی قدرتمندانه در یکماه گذشته و با وجود تمام توطئه های بین المللی علیه کشور موفق شدیم بیشترین صادرات نفت را نسبت به چند سال گذشته به میزان یک میلیون و 200 هزار بشکه نفت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اگر همه ما مسوولان با هم متحد باشیم می توانیم در برابر دشمن ایستادگی کنیم افزود: دشمن چشم دیدن قله موفقیت های ما را ندارد و می خواهد آنرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد کشور قدرتمند است ولی وضع مردم مناسب نیست

اقتصاد کشور قدرتمند است ولی وضع مردم مناسب نیست