مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 18:352022-12-02سياسي

دشمن در بی ثبات مردن نظام شکست خورده است


امروز دشمن از اینکه نتوانسته است نظام را بی ثبات کند و از ما کشته بگیرد در تمام راهبردهای خود در این موضوع نیز با شکست مواجه شد و ملت ایران در این فتنه بزرگی جهانی علیه انقلاب اسلامی پیروز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، هشتمین کنگره سرداران و یک هزار شهید حوزه های 323 و 324 بسیج مالک اشتر منطقه 15 تهران با حضور سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ، سردار علی حسین پازدار معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین، سردار حسین حسن زاده معاون فناوری اطلاعات سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از فرماندهان و مسئولان برگزار شد.

سردار حسن زاده در این مراسم ضمن گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی به ویژه مدافعان امنیت و شهدای حوادث اخیر، گفت: از سال های گذشته پیش بینی می شد که با قدرتمندترشدن انقلاب اسلامی و ایران عزیزمان، ایران قوی، ما به یک نقطه اوج درگیری با نظام سلطه، آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی برسیم.

وضعیتی که امروز در آن قرار داریم همان نقطه اوج درگیری است.

وی افزود: مقام معظم رهبری اخیرا در دانشگاه افسری فراجا فرمودند که این غائله، فتنه و جریان سازی ها از ناحیه آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی است.

  فرمانده سپاه تهران بزرگ اعلام کرد: از آن روز تا به امروز رژیم صهیونیستی نه در خاک خود و نه در دریا آرامش ندارد، اگر به اخبار دقت کنید در اک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در بی ثبات مردن نظام شکست خورده است

دشمن در بی ثبات مردن نظام شکست خورده است