مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 17:052022-12-02سياسي

همراهی تشکل های کارگری و کارفرمایی مازندران در پیشبرد سیاست های دولت


معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با اشاره به همراهی موثر تشکل های کارگری و کارفرمایی مازندران در پیشبرد سیاست های محوری دولت افزود: عدم همراهی کارگران و کارفرمایان با توطئه شوم استکبار در توقف چرخ اقتصاد کشور بیانگر هوشمندی و بصیرت این قشر پویا است.

- ایسنا/مازندران معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با اشاره به همراهی موثر تشکل های کارگری و کارفرمایی مازندران در پیشبرد سیاست های محوری دولت افزود: عدم همراهی کارگران و کارفرمایان با توطئه شوم استکبار در توقف چرخ اقتصاد کشور بیانگر هوشمندی و بصیرت این قشر پویا است.

روح الله سلگی در نشست با نمایندگان اتحادیه های کارگری و کارفرمایان مازندران اظهار کرد: با تدبیر دولت سیزدهم راه خنثی سازی تحریم های ظالمانه استکبار در مسیر روشن پیش می رود.

وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور ادامه داد: دشمن در پی ناکامی در تحریم های فلج کننده و توقف فروش نفت با ایجاد ناامنی و اغتشاش در صدد بود سرمایه گذاران را از کشور فراری دهد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با تشریح ابعاد فتنه اخیر افزود: اغتشاشات اخیر به معنی کلمه براندازی بود که تمامی معاندان در اجرای آن مشارکت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی تشکل های کارگری و کارفرمایی مازندران در پیشبرد سیاست های دولت

همراهی تشکل های کارگری و کارفرمایی مازندران در پیشبرد سیاست های دولت