مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 16:412022-12-02ورزشي

جوانان در برابر توطئه ها هوشیار باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اراک اظهار کرد: طی ماه های اخیر که برخی از استان های کشور دچار آشوب شد، متاسفانه عده ای فریب دشمنان را خورده و در دام آنها گرفتار شدند.

وی تصریح کرد: دشمنی دشمنان این آب و خاک که هیچگاه تمامی ندارد، بار دیگر به همگان ثابت شد و مردم با ماهیت واقعی دشمنان آشنا شدند.

امام جمعه اراک بیان کرد: در حوادث اخیر عده ای که به گمان خام خود در بین مردم پایگاهی داشتند، به جای اینکه در کنار مردم مانده و خدمت کنند به دامن دشمنان این آب و خاک از جمله به آمریکا، اسراییل، انگلیس و آل سعود رفته و  با نوکری استکبار جهانی دست به اقداماتی چون توهین به امام، رهبری، نظام اسلامی، شهدا زدند که باید جوانان این افراد را به خوبی شناخته و فریب آنها را نخورند.

دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه این افراد هیچگاه دلسوز ملت نبوده و نخواهند بود، اظهار کرد: ملت ایران هوشیار بوده و فریب توطئه های دشمنان را نخواهند خورد.

وی با اشاره به حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2022 قطر بیان کرد: متاسفانه برخی افراد از روی کینه و بغض به بازیکنان تیم ملی بی احترامی کرده و از باخت آنها مقابل تیم ملی آمریکا ابراز خوشحالی کردند که این جای تاسف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان در برابر توطئه ها هوشیار باشند

جوانان در برابر توطئه ها هوشیار باشند