مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 16:352022-12-02ورزشي

واکنش متفاوت علم الهدی به نتیجه بازی ایران و آمریکا


ورزشکاران دلاور ما هم اگر به ایرانی بودن خود افتخار کنند، ما هم به آنان افتخار می کنیم.

حالا به فرض اینکه توپ به یک طرف رفته باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنبم، آیت الله سیداحمد علم الهدی در خطبه سیاسی نمازجمعه این هفته که در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س) و آغاز دهه فاطمیه اظهارداشت: در هفته ای که گذشت و هفته ای که پیش روی ماست، دو جریان و مسئله پیش آمد که در مقام یک الگوی کامل دینی می توانند جلودار و راهنمایمان باشد.

هفته گذشته سالروز ولادت باسعادت زینب کبری (س) بود و هفته پیش رو هم که همزمان با آغاز دهه فاطمیه و متعلق به وجود اقدس زهرای مرضیه (س) است.

امام جمعه مشهدمقدس افزود: در مسئله جهاد تبیین که حکم عام رهبر معظم انقلاب و یک مصداق عینی از جهاد است، فاطمه زهرا و زینب کبری (سلام الله علیهما) سرمدار و پرچمدار هستند؛ آن هم در زمانه ای که اقتدار دشمن از لبه خونین شمشیرهایش نمایان بود و همه دغدغه مندان دین خدا و هدایت مردم را با دستان بسته به بزم شراب استکبار آورده بودند.

وی تصریح کرد: در این شرایط بازهم هیچ جلوه ای از عظمت ظاهری و پوشالی یزید به چشم زینب کبری (س) نیامد و با یک سخنرانی کوتاه، تمام اقتدار فرزند نحس معاویه لگدمال شد و زیرسوال رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش متفاوت علم الهدی به نتیجه بازی ایران و آمریکا

واکنش متفاوت علم الهدی به نتیجه بازی ایران و آمریکا