مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 16:252022-12-02سياسي

دستیابی به توسعه علمی نیازمند تربیت نسلی آگاه و علم آموز است


امام جمعه اراک با اشاره به اینکه برای دستیابی به توسعه علمی نیازمند تربیت نسلی آگاه و علم آموز هستیم، گفت: باید زیرساخت های لازم برای آن فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای بیت المقدس شهر اراک رشد و توسعه علمی کشو را مسئله ای مهم دانست و گفت: اقشار مختلف مردم باید نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشند و برای توسعه علمی کشور همه دست به دست هم دهیم و برای فتح قله های علمی تلاش کنیم.

امام جمعه اراک در ادامه بر هوشیاری جوانان و نوجوانان نسبت به مسائل مختلف کشور تاکید کرد و گفت: افراد خائنی که در خارج از کشور از روی بغض و کینه بر علیه نظام اسلامی توطئه می کنند، اگر دلسوز ایران و ایرانی بودند به آمریکا، اسراییل، انگلیس و آل سعود پناه نمی بردند و در مملکت خود می ماندند و به مردم خدمت می کردند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: این افراد اگر اصالت داشتند نوکری استکبار جهانی را نمی کردند و به امام، رهبری، نظام اسلامی، شهدا و آرمان ها توهین نمی کردند و به روی پدر و مادر خود شمشیر نمی کشیدند، بنابراین جوانان و نوجوانان باید بدانند که این افراد دلسوز کشور نیستند و نباید فریب آن ها را بخورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیابی به توسعه علمی نیازمند تربیت نسلی آگاه و علم آموز است

دستیابی به توسعه علمی نیازمند تربیت نسلی آگاه و علم آموز است