مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 16:052022-12-02سياسي

خودکفایی کامل نیروی دریایی ارتش در ساخت و به روز رسانی تجهیزات


رییس مرکز تحقیقات نیروی دریایی ارتش از قطع وابستگی این نیرو به خارج از کشور به برکت انقلاب اسلامی خبردادو گفت: خودکفایی کامل نیروی دریایی ارتش را درساخت و به روز رسانی تجهیزات شاهدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر دریادار دوم جواد داداش زاده ظهر امروز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه که با حضور تبریز با بیان اینکه هفتم آذر روز نیروی دریایی را به تمامی فعالان این عرصه تبریک می گویم، گفت: به واسطه دلاورمردی های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در عملیات مروارید، هفتم آذرماه به روز نیروی دریایی نامگذاری شده است.

وی سپس ادامه داد: همان طور که رهبر معظم انقلاب از نیروی دریایی به عنوان پیشرو در علم یاد کرده اند؛ علمی بودن نیروی دریایی در جنگ نشان داد که تکاورهای نیروی دریایی در بوشهر تشکیل شد و با مقاومت 34 روزه، مانع تسلط بعثی ها به خرمشهر را گرفت.

رییس مرکز تحقیقات و مطالعات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: اجرای اسکورت کاروان های نفتی در طول هشت سال، برقراری مداوم صادرات و واردات کالا از جمله نقش نیروی دریایی در هشت سال دفاع مقدس بود.

وی ادامه داد: خط تولید زیردریایی سنگین و نیمه سنگین و سبک و متوسط ایجاد شده است و حتی تعداد زیادی از زیردریایی های مورد نیاز در عملیات را تولید کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی کامل نیروی دریایی ارتش در ساخت و به روز رسانی تجهیزات

خودکفایی کامل نیروی دریایی ارتش در ساخت و به روز رسانی تجهیزات