مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 15:552022-12-02ورزشي

رسانه های معاند در حال دروغ پردازی هستند


امام جمعه زرند با اشاره به لزوم هوشیاری مردم گفت: دشمن در رسانه های خود در حال دروغ پردازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی شجاعی در خطبه های نماز جمعه این هفته زرند با اشاره به اتفاقات هفته های اخیر ادامه داد: دروغ پراکنی هایی که امپراتوری رسانه ها برعلیه ما نشر می دهند و شایعاتی که در فضای عمومی کشور منتشر می کنند در راستای ضربه به کشور و بروز التهاب است.

حجت الاسلام شجاعی با بیان شعار دشمنان افزود: اما یکی از شعارهایی که مورد تاکید آنها بود، شعار برای ایران بود و تناقض این شعار با رفتار و عملکرد آنها واضح است.

وی ادامه داد: آنها برای اولین بار مردم را از شادی کردن تیم ملی فوتبال کشورمان منع کردند افرادی که از شکست ایران در جام جهانی هورا کشیدند و کف زدند هیچ تناسبی با ایران ندارند.

حجت الاسلام شجاعی با اشاره به ناامیدی دشمنان گفت: امروز دشمن از حمله نظامی به کشورمان نا امید است ما امروز در اوج قله اقتدار در حوزه موشکی، تسلیحاتی و نظامی هستیم.

دشمنان به خودشان اجازه مطرح کردن گزینه نظامی را نمی دهند اما تسلط بر مغزها را با شایعه پراکنی و نشر اکاذیب به جد دنبال می کنند تا در فضای رسانه ای به شدت و با تمام توان افکار عمومی را کنترل کنند ومی طلبد همه اقشار با انگیزه در این عرصه ورود کنند و جهاد گونه جهاد تبیین کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های معاند در حال دروغ پردازی هستند

رسانه های معاند در حال دروغ پردازی هستند