مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 15:202022-12-02سياسي

دانشجویان با تبیین حقایق به امیدآفرینی برای جامعه بپردازند


شانزدهم آذرماه متعلق به دانشجویان ضد آمریکا و ضد سلطه است و این قشر مهم، باید با تبیین حقایق به امید آفرینی برای جامعه بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین محمد مطهرخو در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان نایین ضمن تبریک پیشاپیش روز دانشجو به تمام دانشجویان، خطاب به این قشر مهم جامعه اظهار کرد: دانشجویان ما بدانند، شانزدهم آذر ماه و روز دانشجو، متعلق به دانشجویان ضد ریچارد نیکسون، ضد آمریکا و ضد سلطه است.

وی افزود: دانشجویان باید اطلاعات خود را از منابعی به جز فضای مجازی بگیرند و داده های خود را قوی تر کنند؛ مطالعات ما کم است.

این قشر مهم جامعه امروز باید با تبیین حقایق به امید آفرینی جامعه بپردازند.

باید به این مطالبه رهبر معظم انقلاب برای بسط معنویت، اخلاق و بصیرت لبیک گویند و در این زمینه در امتداد راه پر افتخار انقلاب اسلامی، گام بردارند.

امام جمعه شهرستان نایین بیان کرد: شانزدهم آذرماه سال 1332، چهار ماه بعد از کودتای 28 مرداد، دانشجویان در آن خفقان و شرایطی که خود آمریکا، کودتای 28 مرداد را رقم زد و در آن شرایط و آن یخ زدگی ملت، به آمدن ریچارد نیکسون، معاون رییس جمهور آمریکا به ایران، اعتراض کردند و در این جریان سه دانشجو شهید شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان با تبیین حقایق به امیدآفرینی برای جامعه بپردازند

دانشجویان با تبیین حقایق به امیدآفرینی برای جامعه بپردازند