مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 15:102022-12-02سياسي

سیستان و بلوچستان پیشتاز در طرح نهضت ملی مسکن


عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: سیستان و بلوچستان در طرح نهضت ملی مسکن در کشور پیشتاز است.

- به گزارش، اسماعیل حسین زهی و حسینعلی شهریاری نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیر کل راه و شهرسازی استان از پروژه های در دست ساخت راه و مسکن شمال استان بازدید کردند.

اسماعیل حسین زهی در این بازدید، با تاکید بر پیشتازی سیستان و بلوچستان در طرح نهضت ملی مسکن در کشور، افزود: بر اساس آمار، دو هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن تا پایان امسال در زاهدان تکمیل و آماده بهره برداری می شود.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان برای توسعه و رفاه مردم نیازمند ایجاد و آماده سازی زیرساخت های حمل و نقل بوده و مهمترین آن احداث بزرگراه است، گفت: در حال حاضر تمام محورهای استان به کارگاه بزرگ راه سازی تبدیل شده و بزودی نخستین ارتباط بزرگراهی دو شهر استان بین زاهدان و نصرت آباد برقرار خواهد شد.

حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این بازدید تاکید کرد: با اقدامات مطلوب صورت گرفته تمام پروژه های عمرانی سیستان و بلوچستان با تمام توان فعال است به طوری که بزودی نتایج ارزشمند آنها در حوزه زیر ساخت راه و مسکن عاید شهروندان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان پیشتاز در طرح نهضت ملی مسکن

سیستان و بلوچستان پیشتاز در طرح نهضت ملی مسکن