مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 15:002022-12-02سياسي

راهبرد کلان دشمن ناامید کردن مردم و نخبگان و مسئولین است


راهبرد کلان دشمن ناامید کردن مردم و نخبگان و مسئولین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام روح الله باقری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته پیشوا اظهار داشت: مردم از لحاظ معنوی رشد کردند و امتحان دشوار شده است تاریخ اسلام تاریخ امتحان است.

باقری با بیان اینکه آینده اسلام روشن است افزود: مکتب اهل بیت دشمن دارد و به این مکتب حمله می کنند و مهمترین ابزار آنها رسانه و تبلیغات است جبهه حق باید مجهز به امید به آینده شود نخستین و ریشه ای ترین جهاد ما امید به آینده است.

وی گفت: در طول این سال ها بعد از انقلاب اسلامی چقدر به کشور ما حمله های نظامی، سیاسی، علمی و رسانه ای و اقتصادی کردند چقدر فتنه های متعدد راه انداختند اما آن چیزی که باقی مانده مقاومت و هشیاری و آگاهی و بصیرت ملت ایران است یک روز از این فتنه ها برای هر کشوری رخ می داد کفایت می کرد تا آن کشور نابود شود اما کشور ما نه تنها مقاومت و ایستادگی کردند بلکه در همه عرصه ها پیشرفت کردند اسلام روز به روز در حال گسترش است.

خطیب نماز جمعه پیشوا ادامه داد: راهبرد کلان دشمن ناامید کردن مردم و نخبگان و مسئولین است دشمن سعی می کند آینده کشور ما را کدر و مردم را ناامید کند اما گاهی اوقات در داخل نیز کارهایی می کنند که بهانه به دست دشمن می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد کلان دشمن ناامید کردن مردم و نخبگان و مسئولین است

راهبرد کلان دشمن ناامید کردن مردم و نخبگان و مسئولین است