مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 14:562022-12-02سياسي

دانشجویان ایرانی آزاد اندیش و استکبار ستیز بوده و هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام محسن قدوسی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین که در مصلی صاحب الزمان(عج) برگزار شد با اشاره به روز مجلس اظهار کرد: از نمایندگان درخواست می شود مدرس گونه نمایندگی کنند و بدون دلبستگی به تعلقات دنیوی از احکام اسلام پاسداری کرده و در راستای نظارت بر اجرای قانون ورود جدی داشته باشند.

  وی با اشاره به موضوعات فرهنگی خاصه سالم سازی فضای مجازی گفت: ضروری است که نمایندگان این موضوع را در اولویت قرار دهند و به مطالبات رهبری جامه عمل بپوشانند.

  امام جمعه موقت ورامین با اشاره به فرارسیدن 16 آذر و روز دانشجو افزود: دانشجویان ایرانی آزاد اندیش و استکبار ستیز بودند و به همین دلیل بود که 16 آذر یکی از بارزترین جلوه های آن شد و باید دانشجویان آگاه و انقلابی حافظ این روحیه باشند و با عوامل نفوذی استکبار مبارزه کنند و باید عرض کنیم که در این خصوص از کسانی که در کشور سنگ آمریکا را به سینه می زنند گله مند هستیم.

  خطیب جمعه ورامین با بیان اینکه برخی اگر ناآگاه هستند باید بروند تاریخ پر از خیانت آمریکا را مطالعه کنند تصریح کرد: اگر هم این تعداد نفوذی و خائن هستند بدانند که مایه ننگ اند و آمریکا دیر یا زود افول خواهد کرد و روسیاهی آن برای این مزدوران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان ایرانی آزاد اندیش و استکبار ستیز بوده و هستند

دانشجویان ایرانی آزاد اندیش و استکبار ستیز بوده و هستند