مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 14:202022-12-02سياسي

امام جمعه بندرعباس: دانشجو موذن جامعه است/ بدنه جامعه دانشجویی ما مومن و متعهد است


امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه دانشجو موذن جامعه است، گفت: امروز بدنه جامعه دانشجویی ما مومن و متعهد است و دیدیم که در این اتفاقات اخیر نیز جامعه دانشجویی به خوبی راه خود را شناخت و در همان دانشگاه شریف نیز که چندین هزار دانشجو دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر اظهار کرد: در فتنه اخیر و همه فتنه ها باید به خدا تمسک کرد و علاوه بر ادای وظیفه فردی و اجتماعی باید به خدا متوسل شویم تا خدا ما را از فتنه های آخرالزمانی حفظ کند تا نلغزیم و این عین تقوا است.

وی تقوای سیاسی را تمسک به خدا برای برون رفت از فتنه عنوان و خاطرنشان کرد: ایام نورانی فاطمیه اول در راه است و این روزها فرصت خوبی است تا از راه و روش این عزیزان درس بگیریم و شناخت اصل امامت و ولایت را در پیش بگیریم و بر مبلغان لازم است که تا در این ایام، موضوع ولایت را برای مردم تشریخ کنند.

امام جمعه بندرعباس تأکید کرد که خدا اطاعت از اهل بیت را بر مردم واجب کرد تا در جامعه نظم ایجاد شود و ولایت به جامعه نظم می بخشد و امامت، جامعه را از تفرقه و دوری نجات می بخشد.

حجت الاسلام عبادی زاده با اشاره به در پیش بودن 16 آذر روز دانشجو نیز بیان کرد: تعبیر شهید بهشتی در مورد دانشجویان مبنی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بندرعباس: دانشجو موذن جامعه است/ بدنه جامعه دانشجویی ما مومن و متعهد است

امام جمعه بندرعباس: دانشجو موذن جامعه است/ بدنه جامعه دانشجویی ما مومن و متعهد است