مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 13:512022-12-02سياسي

بهزیستی به توانمندی و اشتغال معلولین توجه کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی و خدامحوری در امورات زندگی اظهار کرد: برای اینکه انسان به کارکردهای مهم ازدواج و تشکیل خانواده دست یابد لازم است معیارهای صحیح انتخاب همسر مانند عقلانیت، ایمان و عمل صالح را توجه کند تا زندگی سعادتمندانه و پایدار داشته باشند.

وی گفت: همسری که اهل تقوا و ایمان باشد مسوولیت پذیر است و حضور در صحنه های اجتماعی مانند نماز جمعه از برکات دین است و انسان دیندار به خانواده، همسر و فرزندان توجه دارد.

خطیب نماز جمعه شهرقدس با بیان اینکه حضرت زهرا (س) اسوه و الگوی نمونه اهل بیت(ع) هستند گفت: برای پایان یافتن آشوب ها به خواندن نماز استغاثه توصیه می شود و هیات و مجالس برنامه های شایسته ای در ایام فاطمیه برگزار کنند.

   وی با اشاره به روز معلولین افزود: بهزیستی به توانمندی ها و اشتغال معلولین توجه کند و معلولین می خواهند که در جامعه به حساب آیند و چگونگی بهتر زیستن آموزش محور انجام شود و آموزش های لازم به زوجین جهت پیشگیری از تولد فرزند دارای معلولیت داده شود.

   حجت الاسلام جوکار گفت: سفر نخست وزیر عراق به ایران با مذاکراتی با محوریت های مختلفی مانند مبارزه کامل با داعش، معاهده های گازی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهزیستی به توانمندی و اشتغال معلولین توجه کند

بهزیستی به توانمندی و اشتغال معلولین توجه کند