مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 13:352022-12-02سياسي

ناوگروه ایران اقیانوس آرام و دور کره زمین را دریانوردی می کند


فرمانده دانشگاه دریایی حضرت امام خمینی (ره) نوشهر با اشاره به توانمندی دفاعی ایران گفت: ناوگروه ما درحال دریانوردی در اقیانوس آرام و دور کره زمین است.

- ساری- فرمانده دانشگاه دریایی حضرت امام خمینی (ره) نوشهر با اشاره به توانمندی دفاعی ایران گفت: ناوگروه ما درحال دریانوردی در اقیانوس آرام و دور کره زمین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه ساری با با اشاره به راهبردی بودن نیروی دریایی به تلاش ها و مجاهدت این نیروی در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: نیروی دریایی با عملیات های متعدد در دوران دفاع مقدس و سال های آغازین، شاهرگ اقتصادی عراق و رژیم بعث را از بین برد و بر پیکره آن ضربه مهلکی وارد کرد.

وی با عنوان اینکه در حوزه های مختلف شاهد کسب موفقیت هایی هستیم، جهاد تبیین را برای بیان دستاوردها ضروری دانست و گفت: شبکه های معاند و خارجی محاسن ما را نادیده می گیرند و نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی دستاوردهای چشمگیری داشته است.

امیر شفقت رودسری گفت: در دوران دفاع مقدس نیروی دریایی با چند عملیات اشکان، شهید صفری و مروارید شاهرگ اقتصاد و صادرات نفت صدام را از بین برد و نیروی دریایی با اسکورت کاروان اجازه نداد حتی یک روز صادرات نفت از جزایر و بنادر ما قطع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوگروه ایران اقیانوس آرام و دور کره زمین را دریانوردی می کند

ناوگروه ایران اقیانوس آرام و دور کره زمین را دریانوردی می کند