مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 13:252022-12-02سياسي

تقدیر خطیب جمعه قم از مسئولین استانی برای پاسبانی از حجاب


خطیب جمعه قم ضمن تشکر از مسئولین استانی برای پاسبانی از حجاب گفت: امیدواریم خانواده ها نیز با تأثیر از آنان از حجاب و عفاف که میراثی فاطمی و زینبی است مراقبت و نگهداری کنند.

- ایسنا/قم خطیب جمعه قم ضمن تشکر از مسئولین استانی برای پاسبانی از حجاب گفت: امیدواریم خانواده ها نیز با تأثیر از آنان از حجاب و عفاف که میراثی فاطمی و زینبی است مراقبت و نگهداری کنند.

آیت الله سید محمد سعیدی 11 آذر 1401 در خطبه نماز جمعه قم که در مصلی قدس قم برگزار شد، با بیان اینکه ملت ایران مصمم است تا صبح صادق قیام امام زمان (عج) به راه خود ادامه دهد، عنوان کرد: مسئولان و مدیران باید بیشتر در خدمت این مردم باشند و تلاش کنند و بدانند مردم ایران در دنیا امروز بی نظیر هستند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب از قول شهید بهشتی نقل کردند که دانشجو مؤذن جامعه است و وقتی خواب بماند مردم نیز خواب می مانند و دانشجویان می توانند بیدارکننده باشند و نباید احساس کنند کارهای دانشجویی بی اثر است.

وی بیان کرد: دانشجویان امروز به عنوان مؤذن های جامعه وظیفه ای سنگینی در راستای شکل گیری مراحل بعدی انقلاب اسلامی که همان تشکیل دولت اسلامی و تمدن اسلامی است بر دوش دارند.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در رابطه با اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصادی که صرفاً با سیاست خارجی سامان یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر خطیب جمعه قم از مسئولین استانی برای پاسبانی از حجاب

تقدیر خطیب جمعه قم از مسئولین استانی برای پاسبانی از حجاب