مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 12:252022-12-02دانش

کنش های شورشگرایانه جوانان متأثر از سبک زندگی غربی است


آنچه در 70 روز گذشته تحت عنوان اغتشاش و نا آرامی با آن مواجه بودیم در واقع یک نزاع تمدنی است و کنش های شورشگرایانه جوانان متأثر از سبک زندگی غربی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی در نشست صمیمانه با اعضای هیأت علمی گروه روانشناسی و مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن که در راستای سلسله نشست های تحلیل اجتماعی نا آرامی های اخیر برگزار شد، گفت: در همه جای دنیا دانشگاه ها رویکرد حل مسأله دارند و هیچگاه خود دانشگاه تبدیل به مسأله نمی شود.

به همین دلیل اکنون شاهد آن هستیم که مقالاتی که در پایگاه اطلاعاتی web of science منتشر می شود، از سوی نیروی دریایی آمریکا و یا ناتو حمایت می شود.

به عنوان دانشگاه MIT آمریکا سال 2015 پژوهشی درباره راهپیمایی اربعین انجام داد که این تحقیق به سفارش نیروی دریایی آمریکا و توسط دانشکده مدیریت این دانشگاه صورت گرفت.

این موضوع نشان می دهد که دانشگاه غرب کاملاً دربستر قوام توسعه نظام غرب حرکت می کند.

طهرانچی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که در هیچ یک از جوامع غربی مأموریت علم برای علم را برای دانشگاه قائل نیستند و از دوره جنگ سرد همواره مأموریت دانشگاه ها قوام توسعه بوده و بیش از 400 سال است که نقش این دانشگاه ها با توسعه غرب عجین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنش های شورشگرایانه جوانان متأثر از سبک زندگی غربی است

کنش های شورشگرایانه جوانان متأثر از سبک زندگی غربی است