مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 12:102022-12-02سياسي

بخشی از مردم درخواست آزادی پوشش را داشته اند


حجت الاسلام «احمد صالحی» رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از وجود درخواست هایی از مسئولان کشور برای آزادی پوشش در جامعه هم خبر داد   - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از دیده بان ایران، حجت الاسلام احمد صالحی درباره پاسخگویی تلفنی وزرا به خواسته های مردم در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به ارگان رسانه ای دولت گفت: در این طرح که از ششم آذرماه و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کلید خورد، دو روز در هفته وزرا در این مرکز حضور می یابند.

وی هدف از این طرح را رساندن صدای مردم به اعضای هیات دولت دانست و اظهار داشت: تلاش کردیم تا پشتیبان مردم در تحقق خواسته ها از وزرا و معاونان رییس جمهور باشیم.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری چنین نشست هایی یادآور شد: دشمن در فضای مجازی و حقیقی در پی ایجاد احساس یأس و ناامیدی است و آینده سیاهی از جامعه را به مردم تلقین می کند.

یکی از موارد یأس آفرین، بی پاسخ بودن مسئولان در برابر درخواست ها و مطالبات مردم است.

اینکه مردم احساس کنند مسئولان قابل دسترس نیستند و نمی توان مستقیم و بلاواسطه با آنها سخن گفت، انگیزه ها را از بین می برد.

حجت الاسلام احمد صالحی تصریح کرد: گرچه مردم بصیر و روشن ضمیر ایران با هدایت رهبر معظم انقلاب این نقشه ها را به باد داده است اما تلاش داریم با ایجاد یک نشاط اجتماعی در جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از مردم درخواست آزادی پوشش را داشته اند

بخشی از مردم درخواست آزادی پوشش را داشته اند