مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 12:102022-12-02اقتصادي

اجرای 8 طرح مخابراتی با 6 میلیارد ریال اعتبار در بانه


هشت طرح مخابراتی در شهرستان بانه با هدف تقویت زیرساخت های ارتباطی با اعتباری حدود 6 میلیارد ریال اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت از اجرای 8 طرح مخابراتی در بانه خبر داد و اظهار داشت: این تعداد طرح با سرمایه گذاری پنج میلیارد و 760 میلیون ریال در حوزه سیستم های مخابراتی در این شهرستان و در کوتاه ترین زمان ممکن اجرا شده است.

وی افزود: با نصب تجهیزات برای ارائه اینترنت پرسرعت در محل، نصب سویچ تلفن ثابت و ایجاد مرکز مخابراتی مستقل و تعویض تجهیزات قدیمی و خارج از رده با نصب سوییچ جدید با تکنولوژی های نوین، زیرساخت های اصلی برای افزایش پورت های جدید فراهم شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهار کرد: با اجرای این هشت طرح ظرفیت سازی 960 پورت مخابراتی برای توسعه سه سرویس ADSL ,VDSL و تلفن ثابت با هدف رفع و پاسخگویی به مطالبات مشتریان در نقاط شهری و روستایی تحقق یافته است.

به گفته حکمت، از 960 پورت ایجاد شده، 576 پورت آن مربوط به تلفن ثابت، 256 پورت دیگر مربوط به سرویس VDSL و 128 پورت نیز به سرویس ADSL اختصاص یافته است.

وی اعلام کرد: در حال حاضر 50 هزار و 849 مشترک تلفن ثابت، 21 هزار و 386 مشترک ADSL و یک هزار و 238 مشترک VDSL و FTTH در شهرستان بانه فعال و از خدمات مخابراتی بهره می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 8 طرح مخابراتی با 6 میلیارد ریال اعتبار در بانه

اجرای 8 طرح مخابراتی با 6 میلیارد ریال اعتبار در بانه