مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 10:502022-12-02سياسي

اهدای کتاب، کمکی برای ارتقا منابع کتابخانه ای در زنجان


معاون امور کتابخانه ها و همکاری های اداره کل نهاد کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: بخشی از منابع کتابی کتابخانه ها، از طریق خرید کتاب به صورت متمرکز توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور و خرید استانی انجام می شود که این اقدامات پاسخگوی نیاز کتابی نیست.

- حسین رحمانی زاده در گفت وگو با ایسنا، درباره اهدای کتاب، اظهار کرد: کتابخانه ها به عنوان یک مجموعه فرهنگی محسوب می شوند که یکی از مهم ترین عناصری که در کتابخانه وجود دارد، کتاب است و با وجود کتاب، کتابخانه ها معنا می یابند و به هر اندازه که یک کتابخانه از نظر کتاب غنی باشد، آن کتابخانه غنی تر و پویاتر است.

وی افزود: در استان زنجان 82 باب کتابخانه نهادی و 18 باب کتابخانه مشارکتی وجود دارد که با توجه به مراجعه مردم به این مکان نیاز داریم منابع کتابخانه ها را در راستای پاسخگویی به نیازهای اطلاعاتی مردم به روزرسانی کنیم.

این مسئول تصریح کرد: بخشی از منابع کتابی کتابخانه ها، از طریق خرید کتاب به صورت متمرکز توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور و خرید استانی انجام می شود که این اقدامات پاسخ گوی نیاز کتابی نیست و یکی از مهم ترین منابع تامین کتاب، کتابخانه های عمومی کتاب های اهدایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای کتاب، کمکی برای ارتقا منابع کتابخانه ای در زنجان

اهدای کتاب، کمکی برای ارتقا منابع کتابخانه ای در زنجان