مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 10:502022-12-02فرهنگي

مشق تاریخ در موزه هنرهای معاصر اصفهان


گروه گردشگری «مشق تاریخ» در چهارمین تور گردشگری خود در اصفهان، از خانه های قاجاری این شهر بازدید کرد و در یکی از مهم ترین آن ها به بازدید و مطالعه روند مرمت موزه هنرهای معاصر اصفهان پرداخت.

- ایسنا/اصفهان گروه گردشگری مشق تاریخ در چهارمین تور گردشگری خود در اصفهان، از خانه های قاجاری این شهر بازدید کرد و در یکی از مهم ترین آن ها به بازدید و مطالعه روند مرمت موزه هنرهای معاصر اصفهان پرداخت.

حمیدرضا حسینی، مدیر گروه گردشگری مشق تاریخ دراین باره به ایسنا گفت: در این گروه که در سال 1396 با هدف توسعه آموزش عمومی تاریخ از طریق سفر و فعالیت های گردشگری شکل گرفته است مانند سایر گروه های گردشگری بازدید از مکان های گردشگری ایران انجام می شود، اما با توجه به فعالیت هایش مشق تاریخ نام دارد.

او توضیح داد: آن نوع گردشگری که در دنیا شهرت دارد گردشگری مکان محور است درحالی که گردشگری در مشق تاریخ، روایت محور است یعنی انتخاب مکان ها برای بازدید بر اساس روایت صورت می گیرد.

حسینی که فعالیت حرفه ای خود را از سال 1372 با نویسندگی و سردبیری برنامه های تاریخی در رادیو ایران آغاز کرد و سال ها به عنوان خبرنگار و دبیر گروه های تاریخ و میراث فرهنگی مطبوعات ایران فعالیت داشته است، در تعریف گردشگری بر پایه روایت گفت: در اصفهان مکان های بسیار زیبا و مشهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشق تاریخ در موزه هنرهای معاصر اصفهان

مشق تاریخ در موزه هنرهای معاصر اصفهان