مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 10:302022-12-02سياسي

جزییات و ضوابط سومین دوره جشنواره طب ایرانی


مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به جزییات و ضوابط برگزاری سومین دوره جشنواره طب ایرانی، گفت: متقاضیان شرکت در این جشنواره تا 30 آذرماه فرصت دارند تا اصل اثر و مدارک خود را در سامانه سومین جشنواره طب ایرانی بارگذاری کنند.

- دکتر نفیسه حسینی یکتا در گفت وگو با ایسنا، درباره تاریخچه برگزاری جشنواره طب ایرانی، گفت: دوره های نخست این جشنواره ، به منظور شناسایی و حمایت از دانشمندان و نوآوران برتر و همچنین بسترسازی برای بهره وری هرچه بیشتر از گسترش بازارهای دانایی محور و دانش بنیان و تعامل چند جانبه بین مراکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی طب ایرانی در سطح ملی و در حوزه طب ایرانی، داروسازی سنتی و تاریخ پزشکی در سال 1397برگزار شد.

وی افزود: جشنواره طب ایرانی، فرصتی برای معرفی دانشمندان و فناوران برتر حوزه طب ایرانی و مکتبی است که شامل روش های تشخیصی، سبب شناسی و درمان با تکیه بر تفاوت های بین فردی (مزاج) در زمینه حفظ سلامت و درمان بیماری ها است.

مکتبی که بر پشتوانه علمی و تجربی چند هزار ساله ایرانیان و ملل دیگر استوار بوده و با تلاش حکیمان بزرگ دوره تمدن اسلامی، بازنگری و تدوین شده و به نقطه کمال نسبی خود رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات و ضوابط سومین دوره جشنواره طب ایرانی

جزییات و ضوابط سومین دوره جشنواره طب ایرانی