مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 09:252022-12-02سياسي

لزوم جلوگیری از لطمه به بعد سنتی هیئت های مذهبی


هیئت های مذهبی ما داری یک بعد سنتی هستند که نباید بگذاریم لطمه بخورد، چرا که هیئت های ما به صورت سنتی موجب انسجام یک محله و شهر هستند.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فققه در فارس گفت: هیئت های مذهبی ما داری یک بعد سنتی هستند که نباید بگذاریم لطمه بخورد، چرا که هیئت های ما به صورت سنتی موجب انسجام یک محله و شهر هستند.

آیت الله لطف الله دژکام عصر پنج شنبه 10 آذر در همایش پرچمداران فاطمی(ع) که با حضور هیئات مذهبی برگزار شد، اظهار کرد: در روز تولد دختر امیرالمؤمنین(ع) هیئات عزیز و سربلند مذهبی شیراز به عنوان همایش پرچم داران فاطمی گردهم آمده اند تا برنامه ریزی کنند برای اقدامات مربوط به ایام فاطمیه که پیشِ رو دارند.

او با بیان اینکه فاطمیه اول امسال مصادف با چهلمین روز شهدای حرم حضرت احمدبن موسی(ع) است که همه باید سنگ تمام بگذارند ، گفت: باید این برنامه به عظمتی برگزار شود که شیراز را با همه عشق و ارادتی که مردمش به اهل بیت(ع) و به پسر موسی بن جعفر(ع) دارند به نمایش بگذارد.

امام جمعه شیراز با تأکید بر نمایش کار خوب و خیر افزود: پسر موسی بن جعفر مهمان شما شیرازی ها است آن هم پسر بزرگش، نباید این احساس ایجاد شود که خدای نکرده آقا این جا تنهاست، البته شما در تشییع جنازه شهدای حرم این صحنه را نشان دادید و معلوم شد که این خاک پاک، عاشقانی از اهل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جلوگیری از لطمه به بعد سنتی هیئت های مذهبی

لزوم جلوگیری از لطمه به بعد سنتی هیئت های مذهبی