مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 07:352022-12-02سياسي

مقدم: بسیجی با فهم اولویت ها نسبت به نفوذ و تحرکات ضد انقلاب هوشیار است


عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: بسیجی همواره با فهم اولویت ها نسبت به تمام حوادث منطقه و جهان هوشیار است و حاشیه پردازی های دشمنان، آن ها و مسئولان بسیجی را از رسیدگی به امور مهم و آینده باز نمی دارد.

- احمدعلی مقدم عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره دیدار بسیجیان با حضرت آیت الله خامنه ای به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: امام راحل همیشه افتخار به بسیجی بودن می کردند و خود را خدمتگذار ملت می دانستند که این سخن بسیار قابل تأملی است که لازم است بسیجیان به ارزش والای این عنوان مقدس خود پی ببرند، چراکه خروش استعدادهای جهادی بسیج، سبب نابودی دشمنان اسلام و بقای انقلاب اسلامی می شود.

وی با گرامیداشت هفته بسیج، تشریح کرد: مذاکره و تلاش برای برقراری رابطه با آمریکای جهانخوار و جنایتکار، عین ذلت است و هیچ سازگاری با روحیه جهادی و بسیجی ندارد و مشکل ما با آمریکا طبق تأکیدات همیشگی معظم له با مذاکره حل نمی شود، چراکه این شیطان بزرگ همواره به دنبال باج گیری و گاو شیردهی همچون عربستان و کشورهای مرتجع عربی است که منافع آن ها را بدون چشمداشت تأمین کند.

 عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: به کوری چشم دشمنان، نه تنها ایران از منطقه خارج نمی شود، بلکه با تقویت اقتدار خود در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدم: بسیجی با فهم اولویت ها نسبت به نفوذ و تحرکات ضد انقلاب هوشیار است

مقدم: بسیجی با فهم اولویت ها نسبت به نفوذ و تحرکات ضد انقلاب هوشیار است