مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 05:552022-12-02اقتصادي

بازسازی اوکراین به بیش از 350 میلیارد دلار نیاز خواهد داشت


رییس بانک بین المللی گفت که بازسازی اوکراین پس از پایان نزاع در این کشور به بیش از 350 میلیارد دلار نیاز خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، دیوید مالباس رییس بانک بین المللی گفت که بازسازی اوکراین پس از پایان نزاع در این کشور به 350 میلیارد دلار نیاز خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، مالباس روز پنج شنبه در همایشی در نیویورک افزود: پیش بینی می کنم که ارزیابی اولیه هزینه بازسازی اوکراین 350 میلیارد دلار است که ممکن است تا حدود زیادی هم تغییر کند.

رییس بانک بین المللی همچنین گفت آنچه که هزینه های زیادی به همراه خواهد داشت بازسازی زیرساخت های اوکراین از جمله بخش انرژی است.

وی در عین حال افزود که بانک بین الملی در سال جاری حدود 18 میلیارد دلار به اوکراین ارائه کرده که بخش بیشتر آن از سوی ایالات متحده آمریکا فراهم شده است.

کریستالینا جورجیوا رییس صندوق بین المللی پول پیش از این گفته بود که اوکراین طی سال 2023 به 3 الی 5 میلیارد دلار حمایت مالی در ماه نیاز خواهد داشت.

دیوید مالپاس ، رییس گروه بانک جهانی و کریستالینا جورجیوا ، مدیر عامل صندوق بین المللی پول گفتند که بانک جهانی در حال آماده سازی بسته حمایتی 3 میلیارد دلاری برای اوکراین در ماه های آینده است و صندوق بین المللی پول (IMF) نیز به زودی درخواست های تأمین مالی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی اوکراین به بیش از 350 میلیارد دلار نیاز خواهد داشت

بازسازی اوکراین به بیش از 350 میلیارد دلار نیاز خواهد داشت