مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 02:402022-12-01بين الملل

واکنش سوریه به بیانیه اتحادیه اروپا درباره تسلیحات شیمیایی


وزارت امور خارجه سوریه به بیانیه نماینده اتحادیه اروپا در امور خارجی و سیاست امنیتی درباره تسلیحات شیمیایی واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت امور خارجه سوریه گفت که بیانیه صادره از سوی نماینده اتحادیه اروپا در امور خارجی و سیاست امنیتی پیرامون تسلیحات شیمیایی، تلاشی برای گمره کردن جامعه جهانی است و سوریه در تاریخ خود از چنین تسلیحاتی استفاده نکرده و نخواهد کرد.

بر اساس این گزارش، وزارت امور خارجه سوریه با صدور بیانیه ای افزود: برخی از کشورهای غربی و نمایندگان اتحادیه اروپا همچنان به گمراه کردن جامعه جهانی در مورد استفاده از تسلیحات شیمیایی توسط کشورهایی مانند روسیه و روسیه با هدف مخدوش کردن وجهه این دو کشور و سرپوش گذاشتن بر سوء استفاده آنها از چنین پرونده ای در خدمت اهداف استعماری خود، ادامه می دهند.

در ادامه این بیانیه آمده است: این سلاح ها در اروپا اختراع و توسط برخی از کشورهای اروپایی و ایالات متحده در بسیاری از نقاط جهان استفاده شد و نمایندگان اتحادیه اروپا نمی توانند پشت این دروغ ها پنهان شوند زیرا استفاده آنها از این سلاح ها به طور خاص و به طور کلی سلاح های هسته ای در نقاط مختلف جهان نشان دهنده جعل واقعیت هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سوریه به بیانیه اتحادیه اروپا درباره تسلیحات شیمیایی

واکنش سوریه به بیانیه اتحادیه اروپا درباره تسلیحات شیمیایی