مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 آذر 1401 ساعت 00:552022-12-01سياسي

در حوزه ارتباطات چه خبر بود؟


آیین نامه حمایت از فریلنسرها چه می گوید؟، بازتاب یک پیروزی و تزریق شادی ملی، خودکفایی ایران در زمینه فناوری تعمیر کابل فیبرنوری در اعماق دریا و ثبت رکورد جدید 6 ترابیت بر ثانیه ترافیک تولید و مصرف عناوین مهم ترین اخبار حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در هفته ای که گذشت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیران عضو کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال، آیین نامه حمایت از آزادکاران فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال کشور را تصویب کردند.

این آیین نامه از 10 ماده تشکیل شده است و سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور طبق یکی از همین مواد موظف شده با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به منظور ایجاد بستر حمایتی و ارتقای مهارت های فعالان حوزه آزادکاری در سه ماه از تاریخ ابلاغ این آیین نامه نسبت به ایجاد پایگاه ثبت اطلاعات آزادکاران اقدام کرده و مجری اعتبارسنجی افراد پایگاه طبق دستورالعمل موضوع تبصره 1 این ماده است.

وزارت ارتباطات طبق ماده هشتم آیین نامه حمایت از فرینلسرها، موظف است زیرساخت های دسترسی به اینترنت پرسرعت و پایدار با سطح دسترسی مناسب افراد اعتبارسنجی شده در پایگاه را فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حوزه ارتباطات چه خبر بود؟

در حوزه ارتباطات چه خبر بود؟