مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 21:502022-12-01سياسي

نباید الگوهای رفتاری خودمان را در تربیت دینی بر نسل جدید القاء کنیم


پژوهشگر روانشناسی اسلامی با اشاره به تفاوت نسل جدید گفت: ما حق نداریم الگوهای رفتاری خودمان را حتی در تربیت دینی بر آنان القاء کنیم ولی می توانیم بر ارزش ها و باورهای مشترک تاکید کنیم همچنین باید به تفاوت بین افراد توجه کنیم و از همه انتظار یکسان نداشته باشیم.

- گزارشی از گرامیداشت ششمین سالگرد آیت الله موسوی اردبیلی؛ نباید الگوهای رفتاری خودمان را در تربیت دینی بر نسل جدید القاء کنیم ایسنا/قم پژوهشگر روانشناسی اسلامی با اشاره به تفاوت نسل جدید گفت: ما حق نداریم الگوهای رفتاری خودمان را حتی در تربیت دینی بر آنان القاء کنیم ولی می توانیم بر ارزش ها و باورهای مشترک تاکید کنیم همچنین باید به تفاوت بین افراد توجه کنیم و از همه انتظار یکسان نداشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین مسعود آذربایجانی در مراسم بزرگداشت آیت الله موسوی اردبیلی که 10 آذرماه، برگزار شد در رابطه با عوامل دین گریزی از منظر روان شناسی، عنوان کرد: ما امروز با شرایط سختی در کشور روبرو هستیم و حوادث ناگواری را در مدت اخیر سپری کردیم.

وی با اشاره به اینکه قطعا بخشی از مسائل ناشی از نوع تربیت و مسائل تربیتی است، گفت: در پیگیری عوامل ما با دو دسته روبرو هستیم؛ یک دسته عوامل بیرونی غیرقابل مهار و عوامل درونی قابل مهار؛ مثلا دانش آموزی که در امتحان نمره نیاورد خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید الگوهای رفتاری خودمان را در تربیت دینی بر نسل جدید القاء کنیم

نباید الگوهای رفتاری خودمان را در تربیت دینی بر نسل جدید القاء کنیم