مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 21:252022-12-01اقتصادي

بخشودگی جرایم سال های گذشته اصناف و کسبه منطقه سیستان


جرایم سال های گذشته اصناف و کسبه منطقه سیستان مورد بخشودگی قرار گرفت.

- به گزارش، احسان خاندوزی در شورای اداری منطقه سیستان، افزود: جرایم سال های گذشته اصناف و کسبه منطقه سیستان مورد بخشودگی قرار گرفت و مالیات های امسال نیز با توجه به ظرفیت ماده 165 قانون مالیات از حداکثر تخفیف برخوردار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه استقرار ایکس ری در مرز میلک شهرستان هیرمند که یکی از خواسته های فعالان اقتصادی منطقه بود، تسریع می شود و در رابطه با رفع تعهد ارزی پیله وران منطقه سیستان نیز اقدام خواهد شد، اظهار کرد: با توجه به خشکسالی ها که تنگنای جدی برای کشاورزان و دامداران داشته پیگیری بانک کشاورزی برای اخذ معوقات تا پایان سال متوقف خواهد شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: با توجه به تصویب منطقه آزاد سیستان از سوی دولت، هر زمان طرح تفصیلی و جامع آن آماده شود، دبیرخانه مناطق آزاد موظف به تحقق آن خواهد بود.

خاندوزی افزود: تلاش می کنیم تا مجموع درآمدهای گمرکی در خود منطقه صرف شده و سعی می شود این امر در لایحه بودجه 1402 به تصویب برسد.

درآمدهای سیستان و بلوچستان باید در خود استان هزینه شود استاندار سیستان و بلوچستان گفت: یکی از ضروریات این خطه، صرف درآمدهای این استان از جمله گمرک و بازارچه های مرزی در خود این خطه پهناور از کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشودگی جرایم سال های گذشته اصناف و کسبه منطقه سیستان

بخشودگی جرایم سال های گذشته اصناف و کسبه منطقه سیستان