مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 20:152022-12-01سياسي

درصدد باز شدن گره های گردشگری هستیم/تسهیل خرید صنایع دستی با اعطای وام


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: وام 10 میلیونی برای خرید محصولات صنایع دستی تدارک دیده شده است.

- ایسنا/مرکزی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: وام 10 میلیونی برای خرید محصولات صنایع دستی تدارک دیده شده است.

عزت الله ضرغامی پنجشنبه 10 اذر در حاشیه بازدید از بیت تاریخی امام راحل در شهر خمین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خمین مجموعه ای از ارزش های میراث فرهنگی است و به دلیل برخورداری از جاذبه های گردشگری و موقعیت خوب و توانمندی در حوزه صنایع دستی، شهرستان ویژه ای به شمار می رود.

وی با بیان اینکه بیت امام راحل در واقع میراث فرهنگی و معنوی محسوب می شود، افزود: امشب با حضور در این بیت تصمیماتی اتخاذ شد و وظایف موجود بویژه در حوزه معنوی و میراث فرهنگی ناملموس که حتی مهمتر از میراث فرهنگی ملموس است، مورد بحث قرار گرفت.

ضرغامی با تاکید بر اینکه امام راحل بشریت را احیا کرد و در واقع تاریخ بشر و تاریخ معاصر به دوران قبل و بعد امام (ره) تقسیم می شود، گفت: امروز جبهه مقاومت نیمی از دنیا را در اختیار دارد و این امر مدیون امام راحل است.

دشمنان به این امر واقفند و درصدد هستند با استفاده از ابزارهای نوین و فضای مجازی ترسیم ناصوابی از گذشته و انقلاب نشان دهند تا محبت امام را از دل مردم و جوانان خارج کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درصدد باز شدن گره های گردشگری هستیم/تسهیل خرید صنایع دستی با اعطای وام

درصدد باز شدن گره های گردشگری هستیم/تسهیل خرید صنایع دستی با اعطای وام