مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 18:552022-12-01سياسي

همایش توانمند سازی مداحان استان سمنان برگزار شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری اردوی توانمند سازی مداحان و ستایشگران اهل بیت(ع) استان در قالب اردوی «الی الحبیب» خبر داد.

- سمنان- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری اردوی توانمند سازی مداحان و ستایشگران اهل بیت(ع) استان در قالب اردوی الی الحبیب خبر داد.

حجت الاسلام عباس عبدالهی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه به مناسبت ایام ولادت حضرت زینب (س) اردوی تربیتی، فرهنگی و آموزشی ستایشگران جوان و شاخص استان سمنان در روزهای نهم و دهم آذرماه برگزار شد، تاکید کرد: شهرستان قم و حرم مطهر جمکران میزبان این اردوی فرهنگی و تربیتی بود.

وی با بیان اینکه مداحان و ستایشگران شاخص استان سمنان در این اردوی تربیتی دو بخش شامل مباحث تخصصی توانمند سازی ستایشگران که در وادی شعر، سبک و فنون ستایشگری و همچنین مسائل تحلیلی، تهذیبی و نگرشی است، آموزش می بینند، افزود: در این آموزش ها از اساتید برتر کشوری بهره گیری شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان آشنا شدن جامعه ستایشگری استان و شهرستان های مختلف با همدیگر و شکل گیری شبکه ستایشگران اهل بیت (ع) جوان و شاخص را از جمله اهداف این همایش دانست و تصریح کرد: یکی از نقاط ضعف ما چه در منبر و چه در مداحی این است که افراد شاخص از همدیگر چندان خبری نداشته و ارتباطات منسجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش توانمند سازی مداحان استان سمنان برگزار شد

همایش توانمند سازی مداحان استان سمنان برگزار شد