مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 18:152022-12-01سياسي

انتقادات سخنگوی حزب اتحاد ملت از وضعیت صدا و سیما


صداوسیما به واسطه بودجه ای که به طور سنتی دراختیارش است و وابستگی که به مسیر خود پیدا کرده و نیز رسانه های همسویی که از سوی نهادهای خاص امنیتی و نظامی شکل گرفته اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، خلأ رسانه های بزرگ و حرفه ای عنوان یادداشت حسین نورانی نژاد برای روزنامه اعتماد است که در آن آمده: خلأ بزرگی که در روزهای پرالتهاب اخیر ایران شاهدش هستیم، رسانه در معنای حقیقی و حرفه ای آن است.

رسانه هایی که در بمباران خبری موجود، نهایتا جامعه را در گنگی و بی خبری تنها نگذارند.

در فضای به شدت دو قطبی شده سیاست، رسانه های بزرگ و تصویری فارسی زبان، چه در داخل و چه خارج از کشور در یکی از این دو قطب تعریف می شوند و به ناگزیر نقش پروپاگاندای رسانه ای قطب متبوع خود را برعهده گرفته اند.

صدا و سیما که تکلیفش معلوم است.

سازمان عریض و طویل بودجه خوار و پرضرری که در کنار عامل برخورد قضایی و امنیتی با رسانه ها و روزنامه نگاران در سال های گذشته، ریشه همه این نابسامانی ها و رشد رسانه های فارسی زبان خارج از کشور محسوب می شود، در نتیجه انتظاری از آن نیست.

اما در آن سوی مرزها هم رشد شبکه ایران اینترنشنال که با بودجه سنگین و پخش 24 ساعته و جذب تعداد زیادی روزنامه نگار با حقوق های نجومی، بقیه رقبای خارج از کشور را عقب زده، بر این آشفتگی افزوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقادات سخنگوی حزب اتحاد ملت از وضعیت صدا و سیما

انتقادات سخنگوی حزب اتحاد ملت از وضعیت صدا و سیما