مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 18:102022-12-01سياسي

حاکمیت قانون بهترین راهکار مقابله با فساد اداری است


مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: حاکمیت قانون، دقت در گزینش افراد، نظارت مستمر در امور و مسئولیت پذیری بهترین راهکار مقابله با فساد اداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی عصر پنج شنبه در دوره آموزشی ارتقا سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی در جمع مدیران جهاد کشاورزی و مدیران آب و خاک و امور اراضی منطقه یک استان شامل شهرستان های اهر، ورزقان، هریس، کلیبر، هوراند و خدا آفرین گفت: هدف از دوره های آموزشی ارتقا سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی شفاف سازی و فرهنگ سازی نظارت همگانی و شناسایی گلوگاه های فساد و برخورد قاطع و مؤثر با فساد اداری در کنار حمایت از فعالیت های سالم اداری و شایسته گزینی است.

وی در ادامه به برخی مصادیق منکر و فساد در ادارات پرداخت و ادامه داد: ارتشا و رابطه گرایی و جعل و کم کاری و ترک فعل و تبعیض در رفتار با کارمندان و ارباب رجوع از جمله مواردی هستند که می تواند به بروز فساد منجر شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در خاتمه با اشاره به برگزاری جلسات سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی بصورت منطقه ای در کل استان پرداخته و هدف از این جلسات را سالم سازی مجموعه عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاکمیت قانون بهترین راهکار مقابله با فساد اداری است

حاکمیت قانون بهترین راهکار مقابله با فساد اداری است