مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 17:302022-12-01سياسي

دفاع از مسیر حق یک وظیفه عمومی است


امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دفاع از مسیر حق یک وظیفه عمومی است، گفت: بسیجیان با درک این معنا که دفاع از مسیر حق یک وظیفه عمومی است درعرصه جهاد قدم نهاده و دشمن را شکست دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد در نشست بصیرتی که به مناسبت هفته بسیج در حسینیه امین الله دادگستری کل استان قزوین برگزار شد، گفت: بزرگ ترین مؤلفه اخلاقی حضرت زینب (سلام الله علیها) صبر و استقامت است و مقوله صبر، نیاز به یک پشتوانه معرفتی دارد؛ یعنی انسان باید حقیقت امور را بشناسد تا بتواند صبر کند، اگر انسان بداند که در پس آنچه برایش اتفاق می افتد، چه حقیقت و حکمتی نهفته است، آنگاه در برابر سختی ها صبر و شکیبایی می کند.

ایشان افزود: انسان در تراز قرآن کریم دو ویژگی دارد و آن ایمان و عمل صالح است و بر همین اساس کامل ترین انسان کسی است که از این دو ویژگی برخوردار باشد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه بیان داشت: زمان گران بهاترین و با ارزش ترین سرمایه در عالم مادی است، زیرا مدت عمر هر انسانی در گذر زمان است و همچنین تار و پود انسان در گرو حرکت است و از این حیث انسان همواره باید به سمت تعالی حرکت و سکون چیزی جز اتلاف زمان و عمر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع از مسیر حق یک وظیفه عمومی است

دفاع از مسیر حق یک وظیفه عمومی است