مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 17:202022-12-01اقتصادي

نگاه سیاسی به تولید نداشته باشید


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان گفت: نگاه دولت مردان به تولید سیاسی است که نباید اینگونه باشد.

- علی یگانه فرد ظهر امروز ( 10 آذرماه) در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان صمت استان زنجان، با تاکید بر اینکه از تجارب مدیران گذشته بهره مند شوید، اظهار کرد: متاسفانه از مدیری که سال ها تجربه کسب کرده استفاده ای نمی شود.

وی با اشاره به نقش محوری و حائز اهمیت سازمان صمت در اقتصاد، اذعان کرد: مهم ترین محور اصلی فعالان اقتصادی رفع موانع تولید است که شاهدیم گاهی علاوه بر تحریم های خارجی تحریم های داخلی مانع کار فعالان اقتصادی و صنعتی است.

یگانه فرد با اشاره به قوانین دست و پاگیر و ضعف در تامین مالی، بیان کرد: بی ثباتی سیاست ها و غیرپیش بینی بودن قیمت مواد اولیه، از جمله موانع پیش روی فعالان این حوزه ها است.

وی با بیان اینکه باید نگاه دولت مردان به تولید، سیاسی نباشد و در توسعه و رشد اقتصادی استان حمایت های لازم انجام گیرد، ابراز کرد: تدوین و تهیه سند توسعه و نقشه راه تجاری استان، از جمله اولویت های است که در راستای توسعه صنعت برداشته ایم.

یگانه فرد با اشاره به رفع مشکلات زیرساختی و سامانه ها، بهبود و تسهیل، شناسایی موانع تولید و اقتصاد، افزایش همکاری اتاق بازرگانی با هیئت های تجاری و کشورهای مقصد تجاری، ضرورت بهبود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه سیاسی به تولید نداشته باشید

نگاه سیاسی به تولید نداشته باشید