مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 17:052022-12-01بين الملل

جهاد اسلامی: مهار مقاومت در کرانه باختری توهمی بیش نیست


احمد المدلل از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: تا زمانی که اشغالگری از سوی رژیم صهیونیستی ادامه داشته باشد، جهاد و مبارزه ادامه خواهد داشت و این وصیت شهدای ماست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد المدلل از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز پنج شنبه در گفتگو با شبکه المسیره تاکید کرد: تا زمانی که اشغالگری از سوی رژیم صهیونیستی ادامه داشته باشد، جهاد و مبارزه ادامه خواهد داشت و این وصیت شهدای فلسطینی به ویژه دو شهید امروز محمد السعدی و نعیم الزبیدی است.

وی افزود: دشمن صهیونیستی فکر می کند زمانی که یکی از فرماندهان ما را ترور می کند، مقاومت را پایان می دهد، این در حالی است که آنها در توهم بسر می برند، چون با شهادت فلسطینی ها شعله های انتقام بیش از گذشته زبانه می کشد.

المدلل با اشاره به مراسم تشییع پیکر شهدای فلسطینی که امروز در جنین برگزار شد، افزود: با هر اقدامی در زمینه ترور مبارزان مقاومت از سوی رژیم صهیونیستی، شاهد هستیم که مردم حول مقاومت به طور یکپارچه قرار گرفته و از آن حمایت بیشتری می کنند.

وی افزود: کرانه باختری و قدس در مرکز پروژه ملی فلسطینیان قرار دارد و با توجه به اهمیت منطقه کرانه باختری، رژیم صهیونیستی سعی دارد مقاومت در این منطقه را خاموش سازد که البته در تحقق این هدف شکست خواهند خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی: مهار مقاومت در کرانه باختری توهمی بیش نیست

جهاد اسلامی: مهار مقاومت در کرانه باختری توهمی بیش نیست