مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 16:302022-12-01فرهنگي

هیئت داوران سی و پنجمین جشنواره تئاتراستان ایلام انتخاب شدند


آذر متفکر، کیوان حبیبی و دکتر علی ایزدی به عنوان هیئت داوران سی و پنجمین جشنواره تئاتراستان ایلام انتخاب شدند.

- ایسنا/ایلام آذر متفکر، کیوان حبیبی و دکتر علی ایزدی به عنوان هیئت داوران سی و پنجمین جشنواره تئاتراستان ایلام انتخاب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، هیئت داوران سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان ایلام از سوی عقیل نوری دبیر اجرایی این دوره ازجشنواره اعلام و معرفی شدند.

آذر متفکر بازیگر و مدرس تئاتر و از پیشکسوتان عرصه تئاتر استان قزوین است، کیوان حبیبی فارغ التحصیل بازیگری از دانشگاه تربیت مدرس است و از سال 68 تا به امروز در حرفه تئاتر حضور دارد و در بیش از 50 اثر نمایشی را به عنوان بازیگر حضور داشته و کارگردانی بیش از 20 اثر نمایشی را بر عهده داشته است.

دکتر علی ایزدفر دارای دکترای فلسفه فرهنگ گرایش سینما تئاتر است و تهیه کنندگی، بازیگری، کارگردانی، طراحی صحنه و لباس را در کارنامه خود دارد و کارشناس مسئول خبره در اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز بوده است.

در این جشنواره نمایش های داستان یک پایان به کارگردانی مهدی رادپور، رومانی به کارگردانی مهرداد علیزاده، عروس جنگ به کارگردانی احمد غلامی، سایه های پشت دیوار به کارگردانی آرش منصوری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت داوران سی و پنجمین جشنواره تئاتراستان ایلام انتخاب شدند

هیئت داوران سی و پنجمین جشنواره تئاتراستان ایلام انتخاب شدند