مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 16:052022-12-01بين الملل

ارتش اسراییل از ترس پاسخ مقاومت، سطح آماده باش خود را افزایش داد


ارتش رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ مقاومت فلسطین به تحولات اخیر اردوگاه جنین و شهادت دو فلسطینی، سطح آماده باش نیروهای خود را در کرانه باختری اشغالی افزایش داد.

- ارتش رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ مقاومت فلسطین به تحولات اخیر اردوگاه جنین و شهادت دو فلسطینی، سطح آماده باش نیروهای خود را در کرانه باختری اشغالی افزایش داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، مرکز پخش رژیم صهیونیستی (کان) امروز (پنج شنبه) اعلام کرد، دستگاه های امنیتی اسراییل در راستای آمادگی برای مقابله با افزایش احتمالی تنش ها به دنبال شهادت دو فلسطینی در جنین، نیروهای خود را به حالت آماده باش درآوردند.

این مرکز در ادامه احتمال داد که تشدید تنش حتی می تواند به شکل شلیک موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی باشد.

شایان ذکر است، مقاومت فلسطین صبح امروز در چارچوب تقویت توانمندی های موشکی خود چند موشک را به صورت آزمایشی به سمت دریا شلیک کرد.

جنبش های حماس و جهاد اسلامی و دیگر گروه های مقاومت فلسطین نیز در واکنش به تحولات اخیر جنین هشدار دادند، اسراییل تاوان جنایت خود در جنین را پس خواهد داد.

در یورش بامداد امروز سربازان اسراییلی به شهر و اردوگاه جنین، دو فلسطینی به نام های نعیم جمال الزبیدی 27 ساله و محمد ایمن السعدی 26 ساله به شهادت رسیده و سه تن دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش اسراییل از ترس پاسخ مقاومت، سطح آماده باش خود را افزایش داد

ارتش اسراییل از ترس پاسخ مقاومت، سطح آماده باش خود را افزایش داد