مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 15:402022-12-01سياسي

مهم ترین مطالبه سنندجی ها امروز محقق شد


بیشترین خواسته و مطالبه مردم استان به ویژه مردم سنندج ارتقای کمی و کیفی آب این شهر بود، شرایط کمی و کیفی آبی که از سد قشلاق تامین می شد بخاطر تغذیه گرایی سد با مشکلاتی همراه بود و آب بوی بد و طعم نامناسب داشت و مهم ترین مطالبه مردم سنندج حل این مشکل بود.

- علی اکبر محرابیان امروز پنجشنبه (10 آذر ماه) در دیدار رییس جمهور با مردم سنندج که در سالن آزادی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: کردستان پتانسیل های بی نظیری در عرصه های مختلف از جمله کشاورزی، باغداری، معدن، گردشگری و جاذبه های طبیعی دارد و کلید توسعه همه این ظرفیت ها آب است.

وی افزود: تقاضایی که همواره مردم این استان از مسوولان داشتند و بارش های خوب و ظرفیت های خوب آبی در استان شرایطی فراهم کرد که با استفاده از این کلید در مسیر توسعه استان اقدامات مناسبی را انجام بدهیم.

وزیر نیرو با بیان اینکه در اولین سفری که به این استان داشتم (در شروع دولت سیزدهم) به همراه استاندار و جمعی دیگر از مسوولان استانی از تمامی طرح های آبی استان بازدید کردیم؛ هم طرح های نیمه تمام و هم طرح هایی که تا آن روز شروع نشده بود و طرح هایی که با پیشرفت بسیار اندک در مسیر تامین منابع مالی گیر کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین مطالبه سنندجی ها امروز محقق شد

مهم ترین مطالبه سنندجی ها امروز محقق شد