مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 15:202022-12-01سياسي

هیچگونه اغماض و مماشاتی با مجرمین اغتشاشات اخیر صورت نمی گیرد


دادستان کل کشور با اشاره به آغاز برگزاری دادگاه های مجرمین اغتشاشات اخیر از هفته گذشته گفت: با افرادی که امنیت کشور و جان مردم را به خطر انداختند هیچگونه اغماض و مماشاتی صورت نمی گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری ظهر پنجشنبه در دومین نشست از سلسله نشست های جهاد تبیین که از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد اظهار داشت: امروز در یک جنگ ترکیبی هستیم که دشمنان بر روی آن سرمایه گذاری زیادی کرده اند.

دادستان کشور گفت: در این جنگ ترکیبی هماهنگی کشورهایی همانند آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه و رژیم صهیونیستی مشهود است و اقداماتی که در این عرصه صورت می گیرد به این پنج کشور مربوط می شود.

حجت الاسلام منتظری با بیان اینکه جنگ ترکیبی پدیده ای از کنار هم قرار گرفتن جنگ های نظامی، سیاسی، جعل و دروغگویی، سایبری و همچنین تلاش برای بر هم زدن ارتباطات بین المللی ایران است و دشمن تلاش کرده تا با ایجاد اختلافات قومیتی، مذهبی و همچنین با تشدید تحریم های اقتصادی و اعمال جنگ نظامی امنیت کشور را تضعیف کنند.

وی عنوان داشت: کشورهای غربی آنچه که در توان داشته اند در این عرصه به میدان آورده اند و در پی آن هستند تا فشارهای اقتصادی را بر ملت افزایش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچگونه اغماض و مماشاتی با مجرمین اغتشاشات اخیر صورت نمی گیرد

هیچگونه اغماض و مماشاتی با مجرمین اغتشاشات اخیر صورت نمی گیرد