مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 15:202022-12-01سياسي

انتخابات دبیران شبکه های تخصصی سمن ها هفته آینده برگزار می شود


مدیر کل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان گفت: انتخابات دبیران 14 شبکه تخصصی تشکل ها و سمن های جوانان از 12 تا 17 اذر ماه برگزار خواهد شد.

- مدیر کل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان گفت: انتخابات دبیران 14 شبکه تخصصی تشکل ها و سمن های جوانان از 12 تا 17 اذر ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر مرتضی کامل نواب در دومین رویداد همنا که به میزبانی استان زنجان برگزار شد با بیان اینکه رویکرد اداره کل مشارکت های اجتماعی جوانان توسعه کمی و کیفی سمن ها است، اظهارکرد: سمن ها و تشکل ها به جهت شناختی، کاری و مهارتی باید تقویت شوند و یکی از اقدامات در این راستا شبکه سازی فعالیت های آن هاست.

وی افزود: برنامه ریزی شده است 14 شبکه تخصصی تشکل ها و سمن های جوانان در سراسر کشور و در موضوعات کلان تشکیل شود که 31 استان کشور حداقل در یک موضوع دبیرخانه استانی خواهند داشت.

کامل نواب با اشاره به اینکه اگر سمن ها با حوزه فعالیتی مشترک تشکیل شبکه دهند با تبادل اطلاعات و کمک به هم رشد می کنند و موفقیت های چشمگیری حاصل خواهد شد، از برگزاری انتخابات دبیران شبکه ها در تاریخ 12 تا 17 آذر ماه خبر داد و گفت: جوانانی که در خود توانمندی این کار را می بینند نامزد انتخابات شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات دبیران شبکه های تخصصی سمن ها هفته آینده برگزار می شود

انتخابات دبیران شبکه های تخصصی سمن ها هفته آینده برگزار می شود