مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 14:352022-12-01سياسي

90 نفر از دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر از زندان آزاد شدند


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: در 48 ساعت گذشته 90 نفر از افرادی که در این اغتشاشات حضور داشتند با دستور رییس قوه قضاییه شامل رافت اسلامی شده و آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر عتباتی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای حفظ حقوق شهروندی با اشاره به شمول رأفت اسلامی نسبت به تعدادی از شرکت کنندگان در اغتشاشات اخیر اظهار کرد: در 48 ساعت گذشته 90 نفر از افرادی که در این اغتشاشات حضور داشتند با دستور رییس قوه قضاییه شامل رأفت اسلامی شده و آزاد شدند و این مصداق بارز حفظ حقوق شهروندی است.

وی ادامه داد: میزان شکایات در خصوص نقض حقوق شهروندی در استان آذربایجان غربی نسبت به سایر استان های کشور در کمترین میزان خود قرار دارد و این نشان از این است که مجموعه های حفظ حقوق شهروندی و نظارتی در این استان به خوبی عمل می کنند.

عتباتی با بیان اینکه شورای حفظ حقوق شهروندی با توجه به مبانی قانونی و شرعی، از مراجع تضمین کننده اجرای قانون حفظ حقوق شهروندی است، گفت: یکی از سیاست هایی که قوه قضاییه و به تبع آن دستگاه قضایی استان به جد پیگیر آن است حفظ حقوق شهروندی می باشد.

وی ادامه داد: شورای حفظ حقوق شهروندی با توجه به مبانی قانونی و شرعی، از مراجع تضمین کننده اجرای قانون حفظ حقوق شهروندی می باشد که پیگیر اجرای آن است و اجازه نمی دهد که بی قانونی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 نفر از دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر از زندان آزاد شدند

90 نفر از دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر از زندان آزاد شدند