مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 14:052022-12-01سياسي

فاز یک طرح الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد در دهه فجر افتتاح می شود


اتمام پروژه های نیمه تمام در حوزه بهداشت و درمان کمک بزرگی به ارتقای خدمات در این حوزه می کند، فاز یک طرح الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد در دهه فجر سال جاری افتتاح خواهد شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام در حوزه بهداشت و درمان کمک بزرگی به ارتقای خدمات در این حوزه می کند، فاز یک طرح الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد در دهه فجر سال جاری افتتاح خواهد شد.

غلامعلی حیدری 10 آذرماه در حاشیه تجلیل از پرستاران بیمارستان هاجر و بازدید از طرح الحاقی این بیمارستان با تبریک روز پرستار، اظهار کرد: پرستاران در ایام شیوع کرونا منشاء خدمات بزرگ به مردم استان بودند که این زحمات مجاهدانه جای تقدیر دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح الحاقی نیمه تمام توسعه بیمارستان هاجر شهرکرد، گفت: با بهره برداری از این طرح 230 تخت بیمارستانی به ظرفیت تخت های بیمارستانی استان اضافه می شود.

وی با تاکید بر اینکه سلامت مردم جزو اولویت های سیستم بهداشت و درمان و دولت سیزدهم است، عنوان کرد: بنابراین در سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری اعتباری بالغ بر 1400 میلیارد تومان به 22 طرح نیمه تمام در حوزه بهداشت و درمان اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز یک طرح الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد در دهه فجر افتتاح می شود

فاز یک طرح الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد در دهه فجر افتتاح می شود