مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 13:302022-12-01سياسي

نیازمندی های قانونی برای سرمایه گذاری رفع شده است


رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: با قوانین وضع شده، نیازمندی های قانونی برای سرمایه گذاری رفع شده است.

- حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی امروز 10 آذرماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور اعضای انجمن توسعه استان با گرامیداشت روز مجلس اظهار کرد: مجلس زیرساخت های خوبی برای وضعیت اقتصادی در نظر گرفته و تصویب کرده که از جمله می توان به قانون جهش تولید دانش بنیان، جهش تولید مسکن، تسهیل صدور مجوز کسب و کار اشاره کرد و همه اینها در بستر اقتصاد مقاومتی امکانپذیر است؛ اقتصاد مقاومتی یعنی از تهدیدها فرصت ایجاد کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: علی رغم فرصت های بسیار خوبی که در استان کرمان وجود دارد، احساس می کنیم اگر تدبیر بهتری داشته باشیم، وضعیت بهتر می شود.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس گفت: با قوانین وضع شده، نیازمندی های قانونی برای سرمایه گذاری رفع شده و در بخش هایی که باید دولت و مجلس حمایت کند، آماده همکاری هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکترمحمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس نیز در این جلسه اظهار کرد: محور فعالیت های ما در استان، نماینده ولی فقیه و شورای راهبردی است که از دو سال قبل راه اندازی شده و اولویت های این شورا در جلسات تخصصی بررسی شده و قابل تامل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمندی های قانونی برای سرمایه گذاری رفع شده است

نیازمندی های قانونی برای سرمایه گذاری رفع شده است