مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 13:302022-12-01سياسي

ناکامی مجدد پارلمان لبنان در انتخاب رییس جمهور جدید


اعضای پارلمان لبنان ظهر امروز پنج شنبه به وقت بیروت، در هشتمین جلسه خود برای انتخاب رییس جمهوری جدید این کشور، به اجماع نرسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه العهد، جلسه امروز پنج شنبه پارلمان لبنان برای انتخاب رییس جمهور جدید همانند هفت جلسه قبلی، راه به جایی نبرد.

هشتمین جلسه پارلمان لبنان برای انتخاب رییس جمهور این کشور در حالی برگزار شد که در هفت جلسه قبلی نیز نمایندگان موفق به انتخاب رییس جمهور نشده بودند.

بر اساس این گزارش، نتیجه آرای نمایندگان لبنان برای انتخاب رییس جمهور این کشور به شرح ذیل است: برگه سفید: 52 رأی میشل معوض: 37 رأی لبنان الجدید: 9 رأی عصام خلیفه: 9 رأی نبیه بری رییس جمهور لبنان در پایان این جلسه، پنجشنبه هفته آینده را موعد بعدی جلسه انتخاب رییس جمهور جدید این کشور، تعیین کرد.

برخی محافل سیاسی علت اصلی عدم توفیق پارلمان لبنان در انتخاب رییس جمهور جدید را به کارشکنی های حزب قوات به ریاست سمیر جعجع مرتبط می دانند.

این منابع تاکید دارند که حزب قوات در پی شکست در موضوع انتخاب رییس پارلمان و انتخاب مجدد نبیه بری در این مقام، تصمیم دارد با مانع تراشی در انتخاب رییس جمهور جدید از دیگر احزاب سیاسی لبنان انتقام بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی مجدد پارلمان لبنان در انتخاب رییس جمهور جدید

ناکامی مجدد پارلمان لبنان در انتخاب رییس جمهور جدید