مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 13:152022-12-01بين الملل

حماس: رژیم صهیونیستی تاوان جنایت خود در جنین را خواهد داد


جنبش حماس در واکنش به شهادت دو فلسطینی در یورش سربازان اسراییلی به اردوگاه جنین، هشدار داد، مقاومت راه مناسبی را برای پاسخ به این جنایت اسراییل پیدا خواهد کرد.

- جنبش حماس در واکنش به شهادت دو فلسطینی در یورش سربازان اسراییلی به اردوگاه جنین، هشدار داد، مقاومت راه مناسبی را برای پاسخ به این جنایت اسراییل پیدا خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری صفا فلسطین، اسماعیل رضوان، از رهبران جنبش حماس امروز (پنج شنبه) اظهار کرد: مقاومت راه مناسبی را برای پاسخ به این جنایت رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن دو تن از نیروهای مقاومت در جنین خواهد یافت.

این رهبر حماس تاکید کرد: خون شهدا هرگز به هدر نخواهد رفت و عاملی برای تشدید مقاومت و درگیری با اشغالگران خواهد بود و تروری که در جنین انجام شد، هرگز بدون مجازات نخواهد ماند.

اسماعیل رضوان در ادامه نیز ضمن ادای احترام به روح دو شهید اخیر اردوگاه جنین، نیروهای مقاومت در این اردوگاه را که از قدس، مسجد الاقصی و تمامی فلسطین دفاع می کنند، تحسین کرد و ملت فلسطین را به تشدید درگیری و مقابله با اشغالگران دعوت کرد.

وی در پایان نیز تاکید کرد: حماس هرگز اجازه ایجاد تغییری در مسجد الاقصی و ادامه یافتن جنایات و نقض های رژیم اشغالگر را نخواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: رژیم صهیونیستی تاوان جنایت خود در جنین را خواهد داد

حماس: رژیم صهیونیستی تاوان جنایت خود در جنین را خواهد داد