مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 12:452022-12-01ورزشي

واکنش خبرنگار انگلیسی به پیشنهاد هزارمیلیاردی چلسی به طارمی


خبرنگار انگلیسی بر این باور است که مهاجم ایرانی پورتو می تواند گزینه بسیار خوبی برای تقویت خط حمله تیم فوتبال چلسی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، مهدی طارمی که در تیم پورتو و تیم ملی فوتبال ایران نشان داده که مهاجمی سطح بالا است، ممکن است در پنجره نقل وانتقالات زمستانی پیش رو سر از لیگ برتر انگلیس در بیاورد، این در حالی است که چند باشگاه اروپایی وضعیت او را به دقت زیرنظر دارند.

دین جونز خبرنگار انگلیسی و کارشناس نقل وانتقالات فوتبال انگلیس اعتقاد دارد چلسی ممکن است در پنجره زمستانی نقل وانتقالات سراغ جذب مهاجم ایرانی پورتو برود.

آبی پوشان لندنی در گذشته به این بازیکن 30 ساله علاقه نشان داده اند و فرم فوق العاده اش در رده باشگاهی و ملی ممکن است در نهایت او را به استمفوردبریج سوق دهد.

در ماه آگوست، نشریه پرتغالی A Bola مدعی شده بود که چلسی در حال آماده سازی خود برای ارائه پیشنهاد لحظه آخری و با ارزش 22 میلیون پوند به پورتو برای جذب طارمی است، چون به دنبال تقویت خط حمله ضعیف خود است.

با این حال، در نهایت پیشنهاد رسمی از سوی این باشگاه لندنی به پورتو نشد و این مهاجم ایرانی به ارائه بازی های تأثیرگذارش در این تیم ادامه داد.

طارمی فرم خوب باشگاهی اش را به بازی های رده ملی نیز رساند و در دیدار اول تیم ملی ایران در گروه B جام جهانی 2022 قط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش خبرنگار انگلیسی به پیشنهاد هزارمیلیاردی چلسی به طارمی

واکنش خبرنگار انگلیسی به پیشنهاد هزارمیلیاردی چلسی به طارمی