مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 آذر 1401 ساعت 12:352022-12-01اقتصادي

30 پروژه مهم شهر قم کدامند؟


عضو شورای اسلامی شهر قم 30 پروژه شاخص شهر را تشریح کرد.

- مجید اخوان امروز پنج شنبه 10 آذرماه با اشاره به اهمیت پروژه های عمرانی در بودجه شهرداری اظهار داشت: بیش از 900 پروژه در بودجه سالیانه شهرداری قم دیده شده که حدود 30 پروژه از این تعداد جزء پروژه های شاخص و بزرگ در شهر است.

وی 50 درصد بودجه عمرانی شهرداری را مختص به پروژه های کلان دانست و افزود: این 30 پروژه کلان که سهم زیادی از بودجه را به خود اختصاص می دهند، نیاز به رصد و نظارت ویژه از طرف شورای اسلامی شهر و مدیران دارد و این نظارت بخشی از برنامه روزانه اعضای شورا است.

عضو شورای اسلامی شهر قم، به بررسی بعضی از پروژه های شاخص شهر پرداخت و تصریح کرد: بلوار حکیم در ادامه بلوار فردوسی یکی از این پروژه های شاخص در شهر است که از ادامه خیابان چهارمردان شروع می شود و تا بزرگراه امام علی(ع) امتداد پیدا می کند.

وی ادامه داد: این پروژه در حال حاضر تا میدان ارتش ادامه پیداکرده و از طرف دیگر تا بلوار شهدای روحانیت و بلوار امام رضا(ع) ادامه پیدا می کند و به بزرگراه امام علی(ع) منتهی می شود که تملک قسمت انتهای آن در 20 متری مهدیه تا میدان پلیس هنوز باقی مانده است.

اخوان از پیش بینی بودجه برای تملک بخش پایانی پروژه فردوسی در حدفاصل کلهری تا میدان پلیس خبر داد و گفت: در بودجه سال 1402 بودجه تملک برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 پروژه مهم شهر قم کدامند؟

30 پروژه مهم شهر قم کدامند؟